بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

نشر خوبی

جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۳۱ ب.ظ

 به لطف و مهربونی شما مبلغ چهارصد و پنجاه هزار تومان برای خرید لوازم التحریر بچه‌ها جمع شد. از این مبلغ دویست و هشتاد و نه هزار تومان رو برای بچه‌های مدرسه روستای "غرغره" در شهرستان سرخس (خراسان رضوی) بسته‌های لوازم تحریر درست کردم و همین امروز بهشون تحویل دادم. این روستا در مجموع بیست و چهار دانش‌آموز- چهارده دختر و چهار پسر در دبستان داخل روستا و شش پسر در مدرسه شبانه‌روزی خارج روستا- داره.

با مبلغ باقیمانده (صد و شصت  یک هزار تومان) برای چندتا از دانش‌آموزان خانواده‌های نیازمندی که در مشهد یا روستاهای اطراف می‌شناسم، همین بسته‌ها را تهیه می‌کنم و خبرش رو براتون میذارم :)

بسته هر دانش‌آموز هم شامل سه دفتر خط دار، یک دفتر نقاشی، چهار مداد سیاه، دو مداد قرمز، پاک‌کن و تراش و یک بسته مدادرنگی بودش. 

این سومین باری بود که مهربونی و بزرگیتون رو ثابت کردین، به من اعتماد داشتین و با من همراه شدین. ممنون و ممنون و ممنون. خدا خیر بده به همتون :٭

  • ماهی

نظرات (۳)

  • ماهی قرمز
  • از بعد از پست شما یکی از دوستان من هم بانی این کار خیر شد توی شهر خودش و همینجور دست به دستش کردیم تاهمه کمک کردن و یک میلیون و سیصد تومان جمع شد و برای چهل نفر کیف و لوازم تحریر خریدن 
    خدااجرتون بده :)
    پاسخ:
    چقدر عالی..خدا به دوستت خیر بده :)
    مطمئن باشیم که ایرانی خریدی دیگه؟! :دی
    خدا خیرت بده.:)
    پاسخ:
    خیالت راحت :))
    هرچند که کار خیلی اخلاقی ای انجام میدین، اما بنظرمن کارتون اشتباهه، نه در نفس عمل ها، درنحوه انجام دادن.
    یکی از آشنایان من تو بنیاد کودکان فعالیت میکنه و اونها ارتباطهایی دارند که خیلی از پول بهینه تر استفاده میکنند برای کودکان، تو دانشگاه ما هم یه هزینه نسبتا مناسبی رو گرفتن به طرز خیلی بدی خرج کردن برای چند کودک سال اولی، این کمکهارو پیشنهاد میکنم به بنیادهای شناخته شده بکنید :)
    باز البته خیلی آدمها تو اینجور کارها دوست دارن خودشون تو دل کار باشن، حس بهتری میده بهشون
    پاسخ:
    پارسال نزدیک عید پولی که جمع شد رو به شیرخوارگاه دادیم. اما معمولا نزدیک مهر ترجیح میدم خودم برای بچه های نیازمندی که میشناسم چیزی بخرم. شبیه یه جور نذره برام..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">