بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

دلچسب

سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۱۷ ب.ظ

 دوست دارم باهات قبض گاز پرداخت کنم. باهات نگران اجاره‌خونه باشم. بهت زنگ بزنم بگم داری میای یه سطل ماست بخر. دوست دارم باهات دعوا کنم. باهات آشتی کنم. باهات نگران بشم. باهات وسط مشکلات گیر کنم. باهات از دل مشکلات بزنم بیرون. باهات بچسبم به روزمره‌ها. باهات از روزمره‌ها فرار کنم. دوست دارم باهات زندگی کنم...

  • ماهی

نظرات (۱۱)

واقعنی ِِ واقعنی :* 
پاسخ:
:)
اجازه هست این پستتو کپی کنم؟
پاسخ:
بله که میشه :)
زیبا بود، همراهیتون جاودانه
پاسخ:
:)
اونقدررررررر شما دو تا رو دوست دارم که خدا میدونه :**💜🌸
پاسخ:
واقعنی؟ ^___^
  • 🍁 غزاله زند
  • :) لبخند برای این حجم دوست داشتن ...!
    پاسخ:
    ^____^
    دوست دارم با تو نظرات وبلاگ را بخوانم و با هم به آنها جواب بدهیم... دوست دارم سر تمام کردن حجم اینترنت برای سریال‌های بی‌سروته با تو جر و بحث کنم... دوست دارم وقتی می‌رسم برسر رد تماس کردن با من قهر کنی... دوست دارم توی این سرما نگران دیر رسیدن به مدرسه پرهاممان باشیم...دوست دارم غم‌هایم را بدون گفتن سخنی با آغوشت درمان کنی... 
    پاسخ:
    :)
  • مصطفی موسوی
  • سینا حجازی یه آهنگ داشت میگفت "کوفت هم اگه بود دوتایی بخوریم" :| البته جسارت نباشه! آهنگ لطیفیه فقط همینش خشنه یذره! اصن اینو ولش، آقا چاوشی میفرمایند "دوس دارم نگات کنم تا که بی حال بشم" و الی آخر!
    پاسخ:
    آخ از اون آهنگ سینا حجازی :)
  • جنابــــــــ دچار
  • اینجاست:

    https://manamman.blog.ir/1396/08/27
  • ماهی کوچولو
  • واقعــــــا دلچسب بود :)

    میشه اینو ذخیره کنم تا بعدا بفرستم واسه کسی که باید؟
    پاسخ:
    بله که میشه ^____^
  • جنابــــــــ دچار
  • حالا باز تا صبح فکراتو بکن :)

    مریم بفهمه همچین چیزی گفتی راجع به کمپینش  وای وای!
    پاسخ:
    عجب :))
  • جنابــــــــ دچار
  • یه کمپینی توی بیان هست به اسم :
    آری به شوهر زشت :)

    +اگه میخوای بهش بپیوندی تا آدرس بدم؟
    پاسخ:
    کمپین از این خنده دارتر و احمقانه تر؟ :))))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">