بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

لحاف گرم من

دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۴۰ ق.ظ

در سه ماه گذشته هر صبح با صورت پف کرده خواب‌آلودش بیدار شدم و هرشب آخرین چیزی که دیدم چهره خندانِ خسته‌اش بود. هر روز با او ناهار خوردم. هر شب صبر کردم تا برای شام برسد. برایش چای ریختم. برایش میوه پوست گرفتم. عادت‌های غذایی‌اش را شناختم. با ریزه‌کاری‌های بدنش آشنا شدم. لیست خرید نوشتم. برای آینده نزدیک و نه چندان دور و دورتر و دورتر برنامه ریختم. نگرانی‌هایش را فهمیدم. دغدغه‌هایش را درک کردم. با او خندیدم. گریه کردم. دعوا کردم. قهر کردم. آشتی کردم و باز خندیدم؛ گرمتر و بلندتر و رهاتر. سفر رفتم. برف را دیدم. باران را دیدم. آسمان کویر را دیدم. پاچه‌های شلوارم را بالا زدم و توی دریاچه دویدم. از دایره امنم بیرون آمدم و برایم مهم نبود دیگران مرا چطور می‌بینند و چطور درباره‌ام فکر می‌کنند و چه چیزهایی در موردم می‌گویند. حالا که نود روز گذشته ازدواج را شبیه لحاف بزرگ قرمز مرواریددوزی شده‌ای می‌بینم که سنگین است و مطمئن؛ گرم است و ساده و آرام. که اگر بیرون برف هم ببارد و همه چیز یخ بزند تو زیر لحافت آرام گرفته‌ای...

  • ماهی

نظرات (۱۸)

  • اجاره آپارتمان مبله در تهران
  • تعبیر بسیار زیبایی بود ...
    قلمتون پر برکت ان شاءالله :)
    ___________________________
    اجاره آپارتمان مبله در تهران
    https://eskanbama.com
     الهی خاطرات زیر لحافی تون همیشه مستدام وبر قرار باشه.
    وای که چه لذتی داره.
    پاسخ:
    :)
  • عینکی عینکی
  • ای جانم....

    خوشبخت باشین در کنار هم عزیزم :)
    پاسخ:
    :)
    عکساتو نوشته هاتو عشق قشنگتون چقد دوست داشتنیه ^_^ عشقتون پایدار
    پاسخ:
    آخی ^____^
    خوشبختیتون پایدار :) 
    پاسخ:
    :)
  • سید مقدام حیدری
  • سلام علیکم
    تشبیهتان شبیه به تشبیه قرآن بود که فرمود: (آنها پوشش شمایند و شما پوشش آنها؛ هن لباس لکم و أنتم لباس لهن)
    پاسخ:
    :)
  • هلیا استاد
  • اونقدر زیباست که ما رو هم به وجد میارید. واقعا از دیدن عکساتون کنار هم و حس ساده و عمیقی که دارید لذت میبرم.
    پاسخ:
    همین بخش از رابطه م رو دوست دارم هلیا...که هیچ تلاش اغراق آمیزی برای لذت بردن نداریم. همه چی خیلی ساده و آروم داره پیش میره
    خدا رو هزار هزار بار شکر :)
  • سیستر این لا :)
  • عروس چقد قشنگهههههه :) عاشقتم مه شاد 
    میثاق راااااااااده 
    پاسخ:
    دیوونه دوست داشتنی :)))))
    از دایره امنم بیرون آمدم و برایم مهم نبود دیگران مرا چطور می‌بینند و چطور درباره‌ام فکر می‌کنند و چه چیزهایی در موردم می‌گویند. حالا که نود روز گذشته ازدواج را شبیه لحاف بزرگ قرمز مرواریددوزی شده‌ای می‌بینم که سنگین است و مطمئن؛ گرم است و ساده و آرام. که اگر بیرون برف هم ببارد و همه چیز یخ بزند تو زیر لحافت آرام گرفته‌ای...

    این قسمتش خیلی قشنگ بود
    امیدوارم خوشبخت بشید
    پاسخ:
    :) :) :)
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • عاقبت به خیر بشید الهی:-)
    پاسخ:
    آخ چه دعای خوبی :)
    عزیزم :)
    خوشبخت بشی الهی
    پاسخ:
    ثریا عزیزم :)
    چه خوب که خوشحالید از انتخاب تون

    پاسخ:
    ^_____^
  • مصطفا موسوی
  • خب پس ازدواج های خوب هم داریم!
    پاسخ:
    بعله که داریم :)))
    لحاف قرمزتون همیشه گل گلی و  خوش نقش و نگار:)
    پاسخ:
    آمین :)
  • دختری از جنس ارامِش 😊
  • چِ قَشنگ :))🌷
    پاسخ:
    :)
    عزیزمممممم :)
    لحاف زندگیتون همیشه گرمممممم :)
    پاسخ:
    به به :)
    قشنگ بود متنت :)
    نود روزتون نود سال بشه
    پاسخ:
    آخی...نود سال :)
    :)
    پاسخ:
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">