بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

برای نود و هفتِ عزیزِ هنوز نیامده

يكشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۶، ۰۱:۰۸ ب.ظ

نود و شش عزیز هنوز نیامده...

برای من وحشی باش؛ وحشی و ناشناخته. بگذار ذره ذره بشناسمت و آرامت کنم. بگذار به شیوه خودم راه ببرمت. تندی کن ولی کم کم آرام بگیر و افسارت را به دستم بسپار. امسال بخند و برای من شو...


این را یکسال پیش نوشته بودم. تمام خواسته‌ام از نود و شش همین بود. اینکه مال من شود. وحشی باشد و ناآرام. تندی کند و مرا بچرخاند ولی در نهایت مال من شود. همین هم شد. تندی کرد. مرا زمین زد. مرا زمین‌گیر کرد؛ هفته‌ها و ماه‌ها اما کم کم آرام گرفت. کم کم روی خوشش را نشانم داد و بالاخره مال من شد. حالا برای نود و هفت عزیز هنوز نیامده مینویسم که آرام بمان. لبخند بزن و آرام بمان. تو مرا در لباس سفید میبینی. مرا در دانشگاه میبینی. مرا در خانه پرنور خودم میبینی. حتی شاید مرا مادر ببینی. پس آرام بمان. لبخند بزن و آرام بمان :)

  • ماهی

نظرات (۲۴)

  • اجاره آپارتمان مبله در تهران
  • امیدوارم این سال از هر سالی بهتر باشه براتون ...
    این قافله عمر همینجوری داره میره 4 ماه دیگه باید برای 98 بنویسید :))
    ___________________________
    اجاره آپارتمان مبله در تهران
    https://eskanbama.com
    ادمین دمت گرم واقعا جواب همرو میدی خوشم اومد از این رفتارت
    پاسخ:
    :))
  • ...:: بخاری ::...
  • اینکه تو وبلاگ های برتر 96 بیان انتخاب شدید مبارکه!
    پاسخ:
    عه آره..الان که پیام دادی رفتم دیدم :))
    چقدر اسم وبلاگت انرژی مثبت داره :)

    خوشحالم از آشناییت
    پاسخ:
    ممنون :)
    :)
    پاسخ:
    :)
    اینکه سوال کردم آقاتون متولد آذر هست یا نه به صلاح نیست که تایید بشه؟؟؟
    عجیبه واقعا!
    ضمن اینکه من سلام کردم و جواب سلامم رو هم ندادین!
    پاسخ:
    سلام :)

    علت تایید نکردن پیام چیز دیگه ای بود
    اینکه شما هر سوالی رو، شخصی و غیرشخصی، بپرسین و توقع تایید کردن داشته باشین واقعا بیجاست
    من این حق رو دارم که هر نظری رو که تمایل نداشتم تایید نکنم 
    اگر غیر از این بود این امکان رو میذاشتم که نظرات بدون نیاز به تایید منتشر بشن

    خیلی قشنگ بود
    97 هم اونجوری که می خوای باشه
    پاسخ:
    :)
    سلام
    چرا نظر منو تایید نکردید پس؟
    پاسخ:
    لابد صلاح ندونستم :دی
    مهشاد، هروقت مینویسی یا عکس میذاری قلب من پر ذوق میشه برات. با آرزوی بهترین روزا، ای قشنگترین عروس.
    پاسخ:
    ای جانم ^_^
    ای جان به این پست
    دوستش داشتم
    ان شاء الله

    سلامی از طرف یک دنبال کننده جدید :)
    پاسخ:
    سلام دنبال کننده جدید :)
    مه شااااااااااااد :))))))))))
    پاسخ:
    فائززززززه :))))
    وای مهشاد فکر مادر شدنت... وای وای قلبم پر از ذوقه ^_^
    پاسخ:
    عزیزُم :)
    :/
    پاسخ:
    ؟؟؟
    امیدوارم ۹۷ پر از رنگ و خوشمزگی باشه.
    و بی شک مهشاد در لباس پف پفی سفید از قشنگ ترین قشنگ ترین عروس های دنیاست.
    پاسخ:
    ای جانم ^___^
    تبریک میگم

    پاسخ:
    :)
  • فـاطمـه نـظری
  • الهی :)
    ایشالا سال فوق العاده عالی ای داشته باشی :*
    پاسخ:
    ممنون :*
    ای جانم
    الهی که پر از خیر و برکت و شادی باشه
    پاسخ:
    الهی که برای هممون پر از خیر و برکت و شادی باشه :)
    کل پست رو با نیش باز خوندم، مخصوصا اونجایی که گفتی شاید مرا مادر ببینی...
    ان شاالله عزیزم :-)
    پاسخ:
    مامان مهشاد ^______^
    لحاف زندگیتون گرم :)
    پاسخ:
    ^_____^
    اول پستی که از شما یادمه همین عروسی تون بود!
    احتمالا اون موقع دیگه رامتون شده بوده 96؟ :)))
    پاسخ:
    نیمه اول سال خیلی وحشی بود. خیلی خیلی اما از نیمه دوم سال شروع کرد به رام شدن :)))
    الهی الهی اونجاش که گفتی شاید مرا مادر ببینی 😍
    انشالله خوشبخت باشین و حالتون همیشه خوب باشه 😊😘
    پاسخ:
    به گمونم هیچکس به اندازه من منتظر مادر شدن نیس
    از چهارده سالگی آرزوی مامان بودن رو داشتم :))))
    سلام :)
    چه سال خوبی که با عروسی شروع بشه :))
    مژده، سال فوق العاده ای در پیش داری خانوم! یه سال پر از تجربه های زندگی شیرین دونفره
    ایشالا همیشه خوشحال باشی🌷
    پاسخ:
    خیلی منتظر نود و هفتم :)
    عجب عجب! مرسی از پاسخ ها و ایول به تدبیرِ مرخصی ترم اول! :)
    آخه یه پست داشتی که سه ماهه که با هم زندگی میکنین فکر کردم روزهای بعد از عروسیه.
    خب خوبه که هنوز لباس پف پفی مونده :) کلی کیف میده همون :دی
    خوش باشی تو سال جدید :)
    پاسخ:
    مرخصی اول ترم خیلی مزه داشت :دی
    باهم زندگی میکنیم خب. زن و شوهریم :)))

    الهی که هممون حالمون خوب باشه توی سال جدید :)
    واو!
    چه سال خوبی در انتظار تویه :)

    در لباس سفید می بینی مگه عروسی نکرده بودین؟
    در دانشگاه می بینی یعنی ارشد میخوای بخونی؟
    آفرین یه عالمه.

    اینها سوالاتم از پست بود :دی و اما بعد که ان شالله که سالی پر از آرامش و نور و لبخند باشه برای شما هر دو :)
    پاسخ:
    یه مهمونی کوچولو داشتیم اما عروسی نگرفتیم. هنوز پوشیدن لباس سفید پف پفی مونده ^___^

    ارشد هم بهمن قبول شدم ولی خب مرخصی گرفتم. مهر میرم :)

    این هم پاسخ سوالات :)))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">