بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

محمدحسن

چهارشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۷، ۰۴:۲۶ ب.ظ

یکی از پسرهایم، محمد حسن، کیف می‌کنم از تماشایش. از نهایت لذتی که از یادگیری می‌برد، از حرکات سنجیده و مردانه‌اش، از کلمات آهنگین و بانمکش، از علاقه‌اش به من، از علاقه زیاد و شیرینش به من که در تک تک رفتارها و کلمات و برگه‌های امتحانی‌اش به طرز پنهانی، پیداست. تمرین شب می‌دهم؛ همه از زیادی تمرین‌ها شکایت می‌کنند. او آرام، بدون ذره‌ای جلب توجه، بدون اینکه حتی تلاش کند تا صدایش را بشنوم، به بقیه بچه‌ها یادآور می‌شود که تمرین‌ها بخاطر یادگیری خودشان است. پسرها که سروصدا می‌کنند، تلاش می‌کند تا آرامشان کند. برای بعضی از همکلاسی‌هایش که درسی را یاد نگرفتند، مشتاقانه و باحوصله توضیح می‌دهد. خوراکی‌هایش را به اصرار با من شریک می‌شود. زودتر از بقیه متوجه کوچکترین تغییرات پوشش و ظاهرم می‌شود و هر حرفی، دقیقا هر حرفی که میزنم در خاطرش می‌ماند.

محمدحسن انگیزه من است. اشتیاق من است. نمودار پیشرفت من است. آخ که پسر نداشته من است...

  • ماهی

نظرات (۱۴)

  • خرید لوستر سقفی
  • حس خوبی بود
  • سانا پرداز نارین
  • سلام.زیبا بود.عااااالی
    پست دوست داشتنی گذاشتین. کلی حس خوب توش بود. کلی انرژی و زندگی.
    مرسی
    ای جااانم
  • ابوصامد رضوان
  • ممنونم

    از این تجربه استفاده می کنم

    در دبیرستان یه مسابقه ای بود که جایزش خوب بود

    موضوعش در مورد معلم ریاضی خوب بود

    یکی از بچه ها از معلم ریاضیمون بخاطر خوش پوش بودنش تعریف کرد و وارد مرحله بعد شد.

    الان فهمیدم چرا

    ممنونم
    دقیقا مثل امیرحسین من :)
    پاسخ:
    ای جانم :)
  • علی کافه چی
  • ضمن عرض خوش به حالت به خاطر شغلت، همه‌ی "محمدحسن" ها رو "مُمدَسَن" خوندم. :))
    پاسخ:
    ممدسن :)))
  • بوبک جان
  • خب آخه معلم به این قشنگی :)
    منم همیشه وقتی معلممو دوست داشتم خیلی بیشتر به درسش اهمیت میدادم.
    پاسخ:
    خود منم همینجوری بودم. توی دوره راهنمایی اونقدر معلم ریاضیم برام عزیز و محترم بود که از همونجا عاشق ریاضی شدم و المپیاد هم قبول شدم حتی. 
    این عجیبه هر چی که تو بگی رو دوس دارم ..
    این عجیبه که حتی با اینکه معلم بودن از نظر من سخت ترین و البته واقعا مهم ترین کار دنیاست اما من بهش علاقه ای نداشتم, اما به خاطر این کلمات تو حس کردم دوس دارم معلم بشم . این خیلی عجیبه :)

    * حالت خوبه؟ لبخند صورتیت پابرجاست؟ حال همسر چه طوره؟ 
    احوال نپرسیدنم رو به حساب بی وفاییم نذار دختر... حواسم بهت بود ولی از دور ..

    پاسخ:
    عزیزم ^___^
    + هم من خوبم، هم همسر :)
    منم حواسم هست. چندوقت پیش پست کانالت رو که برای من بود خوندم. هرچقدر گشتم شمارتو پیدا نکردم که برات ماچ راه دوری بفرستم :٭٭٭
    عزییییزم، پس اشتباه کردم. محمد حسن ازون بچه های مهربونه. 
    آخه یه لحظه یاد اون همکلاسیهای چاپلوس دوران مدرسه و دانشگاه افتادم که فقط قصد داشتن خودشون رو نشون بدن.
    پاسخ:
    آرررره...میدونم کیا رو میگی :)))
    یه چندتا اونجوری دارم 
  • دکتر سین
  • چه حس خوبی بهم منتقل شد با خوندن این پست... ^_^
    پاسخ:
    خدا رو شکر :)
  • آسـوکـآ آآ
  • من به دختربچه ها درس ندادم. اما نوجوونا خوبن. ولی خب درس دادن به پسربچه ها یه لذت دیگه ای داره. چون بی اندازه مهربون و با معرفتن. اینو خالم میگه که از سی سال کارش ۲۷ سال معلم پسربچه ها بوده. :)
    پاسخ:
    آخ راست گفته خاله‌ت :)
    احتمالا محمد حسن محبوب همکلاسیهاش نباشه:) شایدم باشه البته
    پاسخ:
    جالبه که هست...پسر آرومیه خیلی
    تمام این رفتاراش خیلی آروم و بی سروصداس. بدون ذره ای جلب توجه یا قصد خودنمایی
    خیلی پسر جالبیه
  • آسـوکـآ آآ
  • من اینقدر دلم میخواد به پسر بچه ها درس بدم. :(
    جا منم بهشون محبت کن. ❤
    پاسخ:
    من از چندین و چند معلم شنیدم که درس دادن به پسرهای دبستانی، با تمام سختی هاش، خیلی لذت بخش تر از درس دادن به دخترهاست
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">