بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

وفاداری

شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۸، ۰۷:۱۱ ب.ظ

اینستاگرام و تلگرام شبیه معشوقه‌هایی بودند که به هوای رنگ و لعابشان دلبر ساده و آرام روزهای دورمان را رها کردیم و چپیدیم ور دل آنها. حالا که رهایمان کردند و تنها شدیم، حالا که هیچ جایی جایمان نیست، برگشتیم و آن دلبر ساده و آرام آغوشش برایمان باز است؛ درست در روزهایی که هیچ جایی جایمان نیست.

وبلاگ عزیزم؛ دلبر ساده و آرام روزهای دورم...

  • ماهی

نظرات (۸)

  • بانوچـه ⠀
  • همیشه دوست‌داشتنی ِ مهربونمون

    پاسخ:
    آخ آره...
  • شاهزاده شب
  • بیشتر باشیم...

    پاسخ:
    هوووم...
  • ظَـــحرآ :)
  • انگار تا یه چیزی رو از دست ندیم نمیتونیم قدر یه سری چیزای دیگمون رو بدونیم !

    پاسخ:
    طفلی وبلاگ..

    از اون معشوقه هایی که تا دوباره برگردند باز گول می خوریم و میریم سراغ شون:دی

    چقد دلم برای دو نقطه دی تنگ شده بود 

    پاسخ:
    دو نقطه دی :))))
  • ملیحه کی پور
  • ولی

    ولـــی من

    دلم پر می کشه واسه اینکه یه بار دیگه تو اینستا استوری بزارم😅

    پاسخ:
    البته که منم :)))

    ولی من هیچ وقت وبلاگم رو ترک نکردم، همیشه اینجا گوشه دنج و امن من بوده و هست. 

    هرچند از دیدن عکسات تو اینستاگرام لذت می‌برم ولی دلم برای زیاد و طولانی نویسی هات تنگ شده دختر

    پاسخ:
    هوووم...
    انگار که عادت کرده باشم به عکس گرفتن و کپشن نوشتن
  • مصطفا موسوی
  • والا شما که الانم نمی‌نویسی:))

    پاسخ:
    دیگه از قبلا که بیشتر مینویسم که :)))
  • پوریا قلعه
  • :)

    پاسخ:
    :) :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">