بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

شُکر

يكشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۸، ۰۶:۰۸ ب.ظ

تقریبا شش ماه پیش آبله‌مرغان شدیدی گرفتم. تمام صورت و بدنم پر شد از آبله‌های چرکین. به حدی سخت و دردناک بود که تا دو هفته نمی‌توانستم صورتم را بشویم. حمام می‌رفتم. موهایم را میشستم. آب روی صورت و بدنم می‌ریختم اما نمی‌توانستم روی آن دست بکشم. تا دو هفته تمام صورت و بدنم فقط آب دید و شسته نشد. بماند که چه وضعیت چرکی بود و چقدر از خودم بدم می‌آمد. چیزی که می‌خواهم بگویم اشتیاق و دلتنگی زیادم برای دست کشیدن به پوست صورتم بود. دلم لک زده بود که بتوانم آب بریزم روی صورتم و دست بکشم روی آن، بی آنکه بترسم آبله‌ای بترکد یا کنده شود. امروز صبح که آرایش دیشب را از صورتم می‌شستم یاد آن روزها افتادم. یاد این لذت ساده‌ای که دو هفته تمام نداشتمش و خب...خدا را شکر کردم که می‌توانم صورتم را بشویم. همینقدر ساده...

  • ماهی

نظرات (۵)

من دبیرستانی بودم که آبله مرغان شایع شده بود و منم از قافله عقب نمونده بودم، منتهی من قبل از اینکه آبله های چرکین و قرمز رو صورت بدنم درآد از علائمش متوجه شده بودم و رفتم پیش پزشک، بنده خدا دنبال یه نشونه بود که رو شکمم یکی از آبله ها دراومده بود اونو نشون دادم. خلاصه که درسته شرایط سختی بود ولی شکرخدا آبله های زیادی رو صورت و بدنم به وجود نیومد. 

پاسخ:
هرچی سنت بالاتر باشه، بدتره. 
من تا زمانیکه صورتم پر شد متوجه نشدم قضیه چیه. دکتر خنگ هم همینطور :)))

ان شاءالله همیشه سلامت باشی مهشاد جان ❤

خدا تو را حافظ باشد جانا🧡

 

پاسخ:
ممنون یلدا جان

خوشحالم که تو بچگی آبله مرغان گرفتم و این مصائب بیماری تقریبا هیچی اش یادم نیست، یادته تابستون سوال کرده بودی راجع به واکسن آنفولانزا؟

الان دارم به خودم فحش زشت میدم که چرا همون موقع نرفتم بزنم:(

پاسخ:
عزیزم :)))
خیلی امسال زیاد شده آنفولانزا...من خدا رو شکر هنوز نگرفتم
  • امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ
  • چه نعمتهای ساده و مهمی داریم و ازشون غافلیم

    ممنون بخاطر یادآوریش

    پاسخ:
    :)

    :)

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">