بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

از حرف هایی که میزدیم

شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۰۶ ب.ظ

قبلترها فکر میکردم یه سری حس ها تا ابد باهاتن. هر چقدر هم که زمان بگذره و هر چندتا آدم هم که بیان و برن اون حس خاص همچنان توی وجودت باقی میمونه. خیال میکردم اگه یه روزی یه جایی با یه نفر حالت خوب بود دیگه امکان نداره یه روز دیگه یه جای دیگه با یه آدم دیگه اون حال خوب رو تجربه کنی. فکر میکردم برای فراموش کردن بعضی چیزها باید هزار سال بگذره. حالا ولی بزرگ شدم. ضد ضربه شدم. فهمیدم که هرچیزی یه روزی تموم میشه؛ خوب یا بد. بالاخره تموم میشه. اگه قبلا برام در حد حرف بود حالا برام تجربه س. 

میفهمی چی میگم؟

  • ماهی

نظرات (۱۰)

آره مه شآد ! همیشه اون چیزی نمیشه که ما فکر میکنیم 
  • راحنا رهایی
  • فکر کنم باید زمان بگذره که بفهمم ...
    پاسخ:
    قطعا...زمان خیلی چیزها رو به آدم یاد میده
    بله و نه میشه گفت متاسفانه و نه خوشبختانه...
  • شاهزاده شب
  • فکرمیکردم.من اینطوریم فقط
    پس تو هم :)
    آره خیلی میفهمم.
  • رها مشق سکوت
  • آره میفهمم، خیلی خوب میفهمم، به اندازه ی ثانیه هایی که زندگی کردم میفهممش
    قدیما اگه یکی بهم میگفت یه سری چیزها تا ابد نمیمونه باهاش میجنگیدم، اگه یکی بهم میگفت یه آدمی که تو زندگیت میاد، ممکنه تا ابد باهات نباشه، ممکنه بره و یه روز بیاد که حتی جای خالیش رو حس نکنی، تاروزها حتی میتونستم باهاش بحث کنم و حرفش رو قبول نکنم
    قدیما اگه یکی بهم میگفت زمان خیلی چیزها رو عوض میکنه، نمیفهمیدم، باور نمیکردم، رد میکردم
    اما حالا اونقدر اومدن و رفتن و نبودن دیدم، که همشون رو فهمیدم. آدمایی بودن و رفتن که حالا حتی بهشون فکر نمیکنم و گاهی اسم بعضیهاشون رو هم یادم نمیاد، آدمایی که یه روزایی تصوری از زندگی بدون اونها رو نداشتم

  • عطیه میرزاامیری
  • از ته دل
    میفهمم
    میدونی که...
  • زهره خوب بخت
  • میفهمم چی میگی.
    میفهمم...
    میفهمم
    میفهمیم.
    خیلی خوب بود،خیلی..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">