بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

خوبی از خودتونه

شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۱۴ ق.ظ

یکبار یک نفر به من گفت وقتی کسی فرضا از زیبایی ات تعریف میکند، در موضع  نه بابا اونقدری هم که شما میگین زیبا نیستم نباش. این نقطه، نقطه خوبی نیست. ممکن است در همان لحظه برایت تمجید بیشتری به همراه داشته باشد و فرد مقابل را در موضع  شوخی میکنی؟ تو به این دلیل و این دلیل و این دلیل خیلی زیبایی، اما میتواند در بلندمدت خطرناک باشد و تو را برساند به جایی که انگار زیبایی ات را باور نداری و در اصل برای باور زیبایی ات نیاز داری به مورد تحسین دیگران واقع شدن. بعد یک چیزهایی گفت که من نفهمیدم. من آن موقع نوزده ساله بودم به گمانم؛ ترم سه یا چهار دانشگاه. دروغ است اگر بگویم که حالا نیازی ندارم به تحسین دیگران و دروغ بدی هم هست. ولی حس میکنم گاهی نباید منتظر تحسین دیگران باشیم. میشود روبروی آینه ایستاد و گفت آی دختر..تو چقدر زیبایی یا بدست آوردن این موقعیت کاری آن هم در این سن کار ساده ای نبود ولی تو انجامش دادی یا از اینجور حرف ها. اصلا بیایید یک بازی راه بیندازیم. 

من تحسین برانگیزم چون...

  • ماهی

نظرات (۱۶)

بذار ببینم
من جدیدا از طرف خودم ملقب شدم به "دختر خنده های حیات بخش" !
کاملا هم ازش راضیم ^_^
البته توصیف "خنده های حیات بخش" از طرف بانویی دوست داشتنی نسبت به من بود
منم چون اینجا هر کی به هرکیه
قانون کپی رایت رو خیلی راحت نادیده گرفتم ُ
سند شیش دنگ زدم واسه خودم این لقب رو
دختر خنده های حیات بخش به شما سلام می کنه :)
و میگه دلش برات تنگ شده
و از این که قراره تا مدت ها همو نبینیم هم دلش تنگ میشه ..
هعی
پاسخ:
دختر خنده های حیات بخش...ای جانم :)
الحق که برازنده همچین لقبی هستی زینب :*
من تحسین برانگیز نیستم
پاسخ:
همین که وبلاگ مینویسین یعنی تحسین برانگیزین :)
من کاااااااااااااااااملا با این پستت موافقم.
چیزی که زمانی یه سری موفقیت روز افزون رو در من کاهش داد همین فروتنی های بیجام بود! که هنوزم همونقدر فروتنم! و همه ی فوت های کوزه گریم رو با شوخی و فروتنی لو میدم!
من به روزهای اوج برمیگردم! مطمئنم! :)
پاسخ:
یه جاهایی واقعا باید فروتنی رو بذاری کنار دختر
اگه یه ویژگی خوب داری یا توی یه کاری خوبی چرا باید نادیده بگیریش
این از ان اصل هاست ک زن ها باید بلد باشند
پاسخ:
دقیقا..
من تحسین برانگیزم چون یکی از دوستای من تویی :*
پاسخ:
بیا بغلم ببینم ^_^
فوتبالم خوبه یعنی خوب فوتبال بازی میکنم :دی
تو مدرسه آقای گل شده بودم بعد اعتراض کردم شدم خانوم گل :دی
خیلی آرومم میکنه فوتبال.
پاسخ:
من و دوستام توی دبیرستان از اون دخترهای فوتبالی چند اتیشه بودیم. بعد یه بار زنگ ورزش با توپ والیبال شروع کردیم به فوتبال بازی کردن. ما اون زمان کلاس دوم دبیرستان بودیم و تیم حریفمون چندتا از دخترهای سال پایینی. یه ذره که از بازی گذشت، توپ خورد به چشم یکی از دخترها و کلا ماجرا به گریه کشیده شد :)))
من اونجا پستم هافبک نفوذی بود. از جناحین نفوذ میکردم به قلب دفاع حریف -_-
بله
دم فیبی گرم..!
پاسخ:
:)
واووو تا حالا هیچوقت حتی برای خودم از خودم تعریف نکرده بودم... مرسی که این فرصت رو بهم دادی :دی

من تحسین برانگیزم چون:

- همیشه باعث افتخار پدرم بودم (این دیگه خیلی اغراقه :)) )
- دوستام از بودن با من خوشحال میشن.
- از چشم هام خوشم میاد.
- فوتبالم خوبه.
- مهربونم
وای مهشاد من خیلی تحسین برانگیزم :)) :دی
پاسخ:
فوتبالت خوبه؟ ^_^
من خوبم چون اکثراخوبی همه رو میخوام چوون مهربونم
خخخخخخ
پاسخ:
بهترین ویژگیه :)
خب چون همیشه تمام تلاشم خوشحال کردن آدم ها و لبخند آوردن رو لبشون :)
برا همین خودم میشه میخندم 
تازه میتونم بگم چون من تپلیم :))))))))))))

+بزنیم تو خط اعتماد به سقف  مهشاد :))


+اینی که گفتی خیلی دیدم و خیلی تجربه کردم و حتا مسایلی قبیل این 
اصلا وقتی هی بگی نه بابا انقدر هاهم نه ! میشه یه باور تو ذهن همه . این قضیه برای هوش یا خلاقیت  مهربونی و تمام چیزهای دیگه صدق میکنه . دقیقا اگر هی انکار کنی اونم از سر خجالت یا اصلا فروتنی بد ضربه ای میخوری . کسی که به خوشگلی به باهوشی مهربونی فولان فولان قبولت داشته دیگه عکس اون میپذیرت ! و باورش تغییر میکنه !!
خیلی بده !
پاسخ:
تپلی بودن یه پیش نیازه برای گوگولی بودن :)
هرکی تپلی باشه گوگولیه ^_^
آری خوبی از خودمونه :دی
پاسخ:
:))
خوبه
اگه هر چند وقت یکبار این کار رو نکنی کم کم خودت یادت میره... اون حرف اصلا درستی بوده که توی نوزده سالگی قشنگت شنیدی.. تاثیراتش همین جاهاست... حوالی سی مثلا...
پاسخ:
نمیدونم سریال فرندز رو دیدی یا نه
یکی از شخصیت های داستان، فیبی، دختری بود بی اندازه رها و خوشحال و متفاوت.بعد یه اخلاق جالبی که داشت این بود که هربار کسی ازش تعریف میکرد لبخند میزد میگفت yeah...i konw

منم یکی رو میشناسم که میگفت اگه از خودت تعریف نکنی دیگران هم ازت تعریف نمیکنن!!!
اگه خودت قبول نداشته باشی
دیگران هم قبولت ندارن!!

پاسخ:
حرفش خیلی هم بیراه نبوده ها
اشکالی نداره.کار قشنگی هم هست اتفاقا.
فقط پرسیدم بدونم یه چالش وبلاگیه که توضیح دادید.
پاسخ:
:)
چون با این اوضاع سوق الجیشی بازم میخندم خخخ
پاسخ:
good for you ^_^
این آخرش یعنی اینکه
هر کی تو وبلاگش توضیح بده چرا تحسین برانگیزه.
منظورتون این بود عایا؟
پاسخ:
میتونی توی وبلاگت بنویسی. خب این بهترین روش برای ثبت کردنشه
ولی حتی میتونی اینکار رو نکنی. میتونی وقتی روی تختت دراز کشیدی یا وقتی توی مترو یا اتوبوس نشستی یا وقتی روبروی آینه داری موهات رو شونه میزنی یا دکمه های پیرهنت رو میبندی به این فکر کنی که هوووم....بخاطر این ویژگی تحسین برانگیزم. آفرین به من. خوش به حال من حتی! 
چه اشکالی داره گاهی قربون صدقه خودمون بریم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">