بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

I Feel You in Everything

پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۳۳ ق.ظ

شاعر به دریا نگاه میکرد و یار می دید و به صحرا نگاه میکرد و یار می دید و خوشحال بود. غافل از اینکه یار را در دریا و صحرا دیدن که هنر نیست. من کسی را میشناسم که یار با چشم های بسته می بیند. یار را بی صدا میشنود. بی لمس حس میکند و بی زبان میخواند. کسی را میشناسم که یار در او زندگی میکند. که یک یار است و یک او...

  • ماهی

نظرات (۱۵)

عنوان ارتباطی با آهنگ I Feel You از شیلر داره آیا؟
پاسخ:
راستش من این آهنگ رو برای اولین بار توی یکی از پیج های اینستاگرام شنیدم و بعد این متن رو نوشتم. تا قبل از اون من این آهنگ رو نشنیده بودم اصلا
نچ!
دیگه باور ندارم این چیزا رو
یه روز وقتی فک میکنی همه چیز زندگیت سر جاشه یهو یار میره بدون دلیل و تو میمونی و یه زندگی به هم ریخته که باید از اول بسازی
  • خانوم ِ امیدوار
  • چقد قشنـــگه ! 
    پس شاعـرآ ؛ اونقدام شــاعر نیستن :|
  • فروردین دخت
  • داستان های افسانه ای...
    پاسخ:
    اینقدر هم سخت و تلخ نیس همه چیز...
  • ملیحه کی پور
  • من عاشقتم ماهی...
    ممنون که بهم سر زدی
    پاسخ:
    من بازم میگم..
    ببخش که دیر شد ملیحه جان :***
  • آبان دخت ...
  • کمن چنین آدمایی...
    ولی هستن هنوز...
    من با تو چنانم ای نگار ختنی
    کاندر غلطم که من توام یا تو منی
    :)


    میدونی مهشاد پیونداتم خیلی قشنگه
    اصن من عاشق این وبام
    من به دانشگاه فردوسی نگاه میکنم یاد یار می افتم.....
  • گمـــــــشده :)
  • همچین‌کسی‌زندگی‌سختی‌داره
  • مادام کاف
  • ادم خوشبختیست این طرف؟
    پاسخ:
    چرا نباید خوشبخت باشه اخه...
    این یه پست خیلی احساسی و قشنگه اما منو ببخش که به خاطر عنوانش یاد ببعی تو کلاه قرمزی افتادم.اون قسمتی که با شهاب حسینی آهنگ تایتانیک رو میخوندن:-))))
    پاسخ:
    :))))
    الان که گفتی منم از این به بعد یاد اون میوفتم :)))
    و آنچنان در هم تنیده ایم که
    وقتی چشمانت را می بندی
    من به خواب می روم

    نرودا
  • بای پولار
  • واقعا وجود دارن همچین آدمایی؟ من که فکر می کردم نسلشون منقرض شده...
    پاسخ:
    حالا درسته که این روزا ماجراهای عاشقانه سریع بوجود میان و با همون سرعت هم تموم میشن، ولی هنوز رابطه ها و ماجراهای عاشقانه جون دار پیدا میشن :)
  • ملیحه کی پور

  • با غمت گاهی نباید ساخت؛
    باید گریه کرد ...
    .
    #کاظم_بهمنی#گل_گندمم🌾 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">