بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

دوباره میسازمت بدن

جمعه, ۲۶ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۱۶ ب.ظ

مدتیست که به باشگاه میروم و با فرض اینکه هیچ تغییری در شرایط جسمانی من حاصل نشود، همین فعل "رفتن" برای من ِ زیر پتوی پشت لپ تاپ نشسته ترجمه کُن ِ ترجمه کُن ِ ترجمه کُن ِ ماتحت صاف شده یکجور موفقیت است. تقریبا دو هفته پیش من ضعیف ترین و گردالوترین و تنبلوترین دختر شصت و پنج کیلویی عالم بودم که روزی تصمیم گرفته بود به باشگاه برود. تمام دو هفته گذشته من با درد به خانه برمیگشتم و باور کنید که هیچ اغراقی در به کار بردن این واژه نیست. جدا در این دو هفته درد کشیدم. انگار که کتک خورده باشم یا در هاون کوبیده شده باشم. بدنم اینطور بی رحمانه درد میکرد. نیمه شب ها که من بیدار بودم و همه جا ساکت بود، صدای عضلاتم را میشنیدم که نالان و ملتسمانه نجوا میکردند که بس کن...قسم میخوریم که خودمان به فرم بیاییم ولی جان مادرت دست از ما بکش. حالا ولی بدنم درد ندارد دیگر. انرژی ام بیشتر شده. هماهنگ تر شدم. دیرتر خسته میشوم و با آدم های توی باشگاه دوست تر شدم. حتی امروز که روی ترازو ایستادم دیدم که با عددهای دیجیتالی اش به من لبخند زد و گفت در این روزها یک کیلو و نیم از مهشاد را از دست دادی. خوشحال باش و این موفقیت را با یک چیپس فلفلی یا یک بستنی شکلاتی جشن بگیر. ترازوی اهل دل ِ دیوانه ای بود کلا!

  • ماهی

نظرات (۱۵)

  • فزوشگاه زیورآلات
  • اینا مکمل های مجاز و پروتئینی بدنسازی ان
    پاسخ:
    کدوما؟
  • خودمونی ツツ
  • حتما آهسته و پیوسته باشه باشگاه رفتنتون وگرنه تهش میشه من ... چهار بار رفتم و باز گذاشتمش کنار آخرشم که هیچی ...
    عنوان مطلب هم خیلی جالب بود دی :)
    پاسخ:
    اوهوم..همه همینو میگن بهم 
    سعی میکنم کنار نذارمش :)
    هیچ وقت دیگه نزارش کنار
    بر اساس تجربه می گم
    پاسخ:
    ازش حس خوبی میگیرم. حتی اون چند سانت کاهش سایز برام شیرینه. حس موفقیت بهم میده 
    تا جایی که بتونم کنار نمیذارمش :)
  • مجید صدر
  • نه بیشتر میخورم . یمقدارشم دفع میشه بالاخره :)))))))
    پاسخ:
    عجب :)))
    آخ حال الانای منه -_-
    تازه یه خانم پیری هم میاد هی بما می گه شماها ضعیفید نحیفید خمیده اید خجالت بکشید با این سنتون، و هی سعی در ایجاد انگیزه با روش تخریب داره مثلا :/

    +من خودم از طرفدارای وودی آلن م، و بنظرم فیلمهاش (بجز دو سه تا) کلیاتشون خوب نیست، فقط تیکه های خلاقانه ای که میاد دوست داشتنیه. البته که کافه سوسایتی کلا چرت بود بنظر من هم -_- تنها نکته ی شاید جالبش کو-اینسیدنسی بود که پسره و داییش جفتشون.. اینا. دیگه اسپویل نکنم :))
    پاسخ:
    یه خانوم مسنی هم هس اینجا..من هرروز بهش سلام میکنم جوابمو نمیده. نمیدونم چرا :)))
    اون دوستی که میگن این همه وزن کم کردن غیر طبیعیه .
    من تو دانشگاه قبل ناهار وزن میکنم میشه 110، بعد ناهار میشه 111
    بعد که بعد از ظهر میخوام برم خونه وزن میکنم دوباره میشم 110 . به همین وضوح !
    پاسخ:
    یه کیلو ناهار میخوری یعنی؟ :)))

  • مصطفی موسوی
  • بدون رژیم اینهمه کاهش وزن توی دو‌هفته؟ فرآیند و تایم وزن کشیت مشکل داره با منم بحث نکن
    پاسخ:
    ای بابا حاجی توانمندی و قدرت بدنی بالای منو چرا زیر سوال میبری؟ هان؟
  • یک عدد علی
  • عنوان خلاقانه ای بود :)
    پاسخ:
    :)
    یک کیلو و نیم از مهشاد از دست رفت؟!
    حیف نیست؟!
    حیفه! مواظب مهشادهات باش.:)


    + متن عالی بود، آخرش عالی تر! فقط همین جمله ای که گفتم بیشتر بار منفی داشت. جمله خوبه، اما تو این متن بارش منفیه.خوشحال نشدیم که یک کیلو و نیم مهشاد از دست بره!
    پاسخ:
    هنوز یه عااااالم از مهشاد مونده. اونقدر زیاده که حالا حالاها تموم نمیشه :))
  • فرزانه شین
  • چقدر خوب موفق باشی...
    من فکر می کنم تنبل ترین آدم دنیا در زمینه ورزش باشم!حاضرم ساعت ها برای خودم راه برم یا برقصم اما باشگاه نرم!!D:
    حالا ببینم کی همت می کنم بالاخره!
    پاسخ:
    باور کن که هیچکس در جهان هستی از من تنبل تر نیس. وقتی من بتونم برم یعنی همه میتونن :))
    پس چرا من هرچی می‌رم باشگاه هیچی کم نمیییییییشه ازم *____* 
    پاسخ:
    لابد اشتباه میزنی داداچ :))
    عه تبریک یادم رفت:| هم باشگاه هم اون یک و نیم که از دست رفت:)
    پاسخ:
    مرسی ^___^
    منم دقیقا مث تو. 4 سال مداوم میرفتم یوگا و کم کم تمریناتمون پیشرفته میشد و ب خاطر مشکل دستم دیگه نتونستم ادامه بدم علی رغم میل باطنیم:( و بعد تصمیم گرفتم برم ایروبیک. و واقعا هفته ی اول برام دردناک بود هم بدنم درد داشت هم اینکه نمیتونستم هماهنگ بشم. ولی کم کم بدنم عادت کرد و مربیمونم خیلی بهم انگیزه داد:) دوماهه که میرم باشگاه و با بچه ها صمیمی تر شدم. منم یک کیلو و نیم از مریمی رو از دست دادم:)))) میدونی ی مدت که بری بدنت به ورزش عادت میکنه و دیگه نمیتونی ولش کنی. ماتحت صاف شده رو خوب اومدی:| 
    پاسخ:
    اصن این وزن کم کردن عجیب مزه میده به آدم :)
    اوهوم...مربیم هم بهم میگه وقتی ورزش میکنی باید تا تهش بری و حتی اگه بخوای هم سختته رهاش کنی. یه جورایی میشه عادتت
    باشگاه رفتنت مبارک :)
    پاسخ:
    یک کیلو و نیم کم شدنم مبارک :)
  • فروشگاه زیورآلات
  • دوباره میسازمت بدن اگرچه با لیپو6 امینو2000 و گینر
    پاسخ:
    دیگه من نمیدونم ایناهایی که میگین چیه. هنوز درسمون به اینجاها نرسیده :)))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">