بوی سیب میدهی دختر :)

هفت سال در بلاگفا نوشتم. بقیه اش را اینجا از سر میگیرم

اینستاگرام من : mahi.hashemi

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

گیاهی که منم

سه شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۱۱ ق.ظ

در من گیاهی کوچک زندگی میکند که نیاز دارد به نور خورشید، هوای تازه، غذای گرم، هم‌صحبتی دلنشین، خنده، باران و محبت. این‌ها را از طریق من بدست می‌آورد. من در نورگیرترین اتاق خانه می‌نشینم، پنجره را باز میگذارم و هوای تازه را نفس میکشم. ساعت‌ها به حرف‌های عزیزی گوش می‌دهم. آشپزی میکنم. انتظار باران را میکشم و سعی میکنم کسانی را روز به روز بیشتر دوست داشته باشم. من این‌ها را میگیرم و گیاه کوچکم سبز میشود، رشد میکند و گل می‌دهد. گل‌هایش رنگ شکوفه گیلاسند و بوی سیب دارند.

  • ماهی

نظرات (۸)

گیاه ها مراقبت میخوان ...
:)
پاسخ:
:)
  • خواهر معصومه
  • خداروشکر عزیزم ان شاالله که در پناه خدا و امام رضا از هرچه بلای طبیعی و غیرطبیعیه در امان باشید.  خواهش میکنم.  مراقب خودت باش. 
    پاسخ:
    الهی که بلا از هممون دور باشه :)
    سبز باشی ساقه سبز
    پاسخ:
    :)
  • خواهر معصومه
  • سلام اول اومدم دایرکت بدم بعد یاد وبلاگت افتادم میگن مشهد  زلزله اومده خوبی مهشاد؟
    پاسخ:
    آخی :)
    من خوبم خدا رو شکر..اون لحظه ای که زلزله اومد من بیرون بودم. وسط خیابون. خیلی حسش نکردم. یعنی در واقع اصلا حسش نکردم 
    ولی خب گویا شدید بوده...مامانم اینا میگن لوسترها و شیشه ها به وضوح میلرزیده 

    ولی خدا رو شکر همگی خوبیم 
    خیلی خیلی خیلی ممنونم بابت اینکه حالمو پرسیدی :)
    گیاهی که شکوفه هاش صورتین و بوی سیب میدن چقدر باید دوست داشتنی باشه^_^
    پر شکوفه باشه همیشه....
    پاسخ:
    عزیزم :)
    لازم نیست زمان بگذره تا این گیاه گلهای قشنگش شکوفه کنه.خود این گیاه از همون موقعی ک نهال کوچیکی بود گیاه قشنگی بود گیاه خیلی خیلی قشنگی بود و هست و خاهد بود
    پاسخ:
    عزیز ِ ماچیدنی من :)
    سیب و گیلاس گفتین یاد تنباکو دوسیب‌آلبالو افتادم!
    جالبه که ربطی هم به این پست رمانتیک نداره و جالبه که منم اصلا قلیون نکشیدم تاحالا :|
    پاسخ:
    تنباکو دوسیب آلبالو؟
    یعنی ترکیبی از دو جور سیب و آلبالو؟
    چقدر عجیب میتونه باشه :))
    خیلی قشنگ بود...
    پاسخ:
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">